Czech Dutch English French German Polish Russian Spanish
Výpis všech dokumentů jedné kategorie stav ke dni 30.10.2020
Vyvěšeno
Sejmuto
Název anotace
dokument [velikost] (staženo)
Ev.č. Kategorie
 
26.10.2020
27.10.2020
Oznámení o ordinační době MUDr. Jadrníček

MUDr. Jadrniček  sděluje, že dnes 26.10.2020 bude ordinovat pouze od 17:00 - 19:00 hod.

1.Úřední deska - hlavní
16.10.2020
7.11.2020
Změna jízdních řádů

❗️Změna jízdních řádů autobusů i vlaků❗️

Platí od pondělí 19. října.

  • Autobusy budou jezdit podle prázdninových jízdních řádů.
  • Vlaky pak v režimu nedělních jízdních řádů. 
  • I když některé spoje do zaměstnání zůstanou zachovány, bohužel musíme počítat s menší frekvencí linek. 
  • Důvod je uzavření škol v souvislosti s nákazou koronavirem.
  • Dopravci zároveň dbají na zvýšenou hygienu, intenzivněji čistí a dezinfikují interiéry vozidel. 
  • Jízdní řády budou aktualizovány na www.kodis.cz v pátek, IDOS nejpozději v pondělí.
1.Úřední deska - hlavní
13.10.2020
_
Sdělení MUDr.Jadrníčka

MUDr. Jadrniček  sděluje, že pro své paciety prování očkování proti chřipce v pondělí a středu v ordinačních hodinách.

Vakcina je pro osoby do 65 let zpoplatněna  500,- Kč,

pro osoby nad 65 let je vakcina zdarma.

1.Úřední deska - hlavní
12.10.2020
_
Mimořádné opatřeni 28/2020 1.Úřední deska - hlavní
8.10.2020
_
Stanovisko k vykácení stromů u obecního úřadu 1.Úřední deska - hlavní
5.10.2020
20.10.2020
Výsledky voleb 1.Úřední deska - hlavní
22.9.2020
31.12.2020
Nabídka moštování 1.Úřední deska - hlavní
21.9.2020
3.11.2020
Čištění náhonu

Vážení spoluobčané dovolujeme si vás upozornit že od tohoto týdne budou provádět pracovníci povodí Odry údržbu porostu okolo náhonu a poté bude prováděno čištění koryta náhonu těžkou technikou. Děkujeme za pochopení a případnou součinnost.

1.Úřední deska - hlavní
17.9.2020
11.10.2020
Oznámení o době a místě konání voleb 1.Úřední deska - hlavní
16.9.2020
24.9.2020
Pozvánka na zasedání zastupitelstva obce Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
26.8.2020
27.8.2020
Porucha č. 90280, Heřmánky

Na základě §9, odstavec 5, zákona č. 274/2001Sb. o vodovodech a kanalizacích v platném znění, si Vás dovolujeme informovat o vzniklé poruše na vodovodní síti

Aktuální informace o zahájení opravy poruchy a přerušení dodávky vody lze získat na www.smvak.cz v sekci Přerušení dodávky vody, podsekci Poruchy
 

Číslo poruchy:  90280
Obec:  Heřmánky
Skut. zahájení:  26.08.2020 08:00
Plán. zahájení orientačně:  26.08.2020 09:00
Plán. ukončení orientačně:  26.08.2020 13:00
Dotčená oblast:  část obce Heřmánky č.p. 295,296,297,298,299,300,291,311,289,č.e.08,013,014
Způsob náhradního zásobování:  Umožněno předzásobení
 
1.Úřední deska - hlavní
21.8.2020
12.10.2020
Jmenování zapisovatele volební komise 1.Úřední deska - hlavní
18.8.2020
28.8.2020
Oznámení o přerušení dodávky pitné vody 1.Úřední deska - hlavní
14.8.2020
30.9.2020
Mimořádné opatřeni 20/2020 1.Úřední deska - hlavní
7.8.2020
31.8.2020
Mimořádné opatření č. 18/2020 Krajské hygienické stanice Moravskoslezského kraje se sídlem v Ostravě 1.Úřední deska - hlavní
5.8.2020
20.8.2020
Pozvánka na setkání se senátorkou Jitkou Seitlovou 1.Úřední deska - hlavní
4.8.2020
4.8.2020
Oznámení o konání veřejného projednání návrhu Aktualizace č. 2 Zásad územního rozvoje Moravskoslezského kraje a vyhodnocení vlivů na udržitelný rozvoj území 1.Úřední deska - hlavní
4.8.2020
21.8.2020
Oznámení o konání veřejného projednání návrhu Aktualizace č. 2 Zásad územního rozvoje Moravskoslezského kraje a vyhodnocení vlivů na udržitelný rozvoj území 1.Úřední deska - hlavní
3.8.2020
11.12.2020
Mimořádné opatřeni 16/2020 1.Úřední deska - hlavní
3.8.2020
11.10.2020
STANOVENÍ MINIMÁLNÍHO POČTU ČLENŮ OKRSKOVÉ VOLEBNÍ KOMISE 1.Úřední deska - hlavní
23.7.2020
7.8.2020
Oznámení o uzavření obecního úřadu z důvodu čerpání dovolené 1.Úřední deska - hlavní
23.7.2020
7.8.2020
Nabídka společnosti Topenářský servis s.r.o. 1.Úřední deska - hlavní
17.7.2020
15.8.2020
Mimořádné opatření Krajské hygienické stanice MSK 1.Úřední deska - hlavní
16.7.2020
28.7.2020
Oznámení o možnosti se registrovat k nové zubní lékařce 1.Úřední deska - hlavní
13.7.2020
4.8.2020
Opatření starosty města Odry - uzavření odborů 1.Úřední deska - hlavní
2.7.2020
21.7.2020
Veřejná vahláška - Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
1.7.2020
17.7.2020
Veřejná vyhláška - oznámení a výzva 1.Úřední deska - hlavní
29.6.2020
31.7.2020
Epidemiologická opatření od 1.7.2020 - Moravskoslezský kraj

Vážení spoluobčané, dle nařízení MZČR.

V celém Moravskoslezském kraji bude nadále platit povinnost nosit roušky na hromadných akcích nad 100 osob a u osob vykonávající epidemiologicky závažné činnosti v bližším kontaktu než 1,5 metru od klienta s výjimkou stravovacích služeb. Ve vybraných obcích Karvinska a Frýdecko-Místecka v Moravskoslezském kraji platí povinná pokrývka úst a nosu ve všech vnitřních prostorách staveb mimo bydliště a ve veřejné dopravě.

Plné znění Tiskové zprávy je na adrese https://www.mzcr.cz/dokumenty/od-cervence-budou-platit-prisna-protiepidemicka-opatreni-uz-jen-v-nekterych-cast_19477_1.html.

1.Úřední deska - hlavní
25.6.2020
30.9.2020
Záměr - prodat nemovitost č.p. 281 v obci Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
15.6.2020
30.7.2021
Závěrečný účet obce Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
15.6.2020
30.7.2021
Účetní závěrka obce Heřmánky 2019 1.Úřední deska - hlavní
8.6.2020
17.6.2020
Pozvánka na 10.jednání valné hromady MO 1.Úřední deska - hlavní
3.6.2020
3.8.2020
Oznámení o ukončení zubní ordinace MUDr.Ivany Olšákové 1.Úřední deska - hlavní
28.5.2020
6.6.2020
Očkování psů a koček 1.Úřední deska - hlavní
23.5.2020
28.6.2020
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA - MDČOV - Oznámení o zahájení společného územního a stavebního řízení a vodoprávního řízení 1.Úřední deska - hlavní
22.5.2020
23.6.2020
Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
22.5.2020
31.7.2020
Změna ordinační doby MUDr. Jadrniček

Ordinační hodiny v Jakubčovicích nad Odrou 

Od 25. 5. 2020

Po a St. od 13:00 - 15:00 hod.

Po tuto dobu bude otevřená i lékarna v Jakubčovicích nad Odrou.

1.Úřední deska - hlavní
11.5.2020
19.5.2020
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
6.5.2020
25.5.2020
Oznámení ordinační doba MUDr. Jadrniček 1.Úřední deska - hlavní
6.5.2020
21.5.2020
Komerční nabídka - Revize kotlů na tuhá paliva 1.Úřední deska - hlavní
30.4.2020
30.6.2020
Návrh závěrečného účtu obec Heřmánky 2019 1.Úřední deska - hlavní
29.4.2020
6.5.2020
Aktuální mapa výskytu v MSK 1.Úřední deska - hlavní
29.4.2020
19.5.2020
Informace o plánovaném přerušení dodávky elektřiny 1.Úřední deska - hlavní
27.4.2020
10.5.2020
Svoz nebezpečného a velkoobjemového odpadu 1.Úřední deska - hlavní
22.4.2020
14.5.2020
Oznámení o vyhlášení aukce na koupi nemovité věci 1.Úřední deska - hlavní
22.4.2020
31.5.2020
Oznámení o snížení sazby DPH vodného a stočného, 1.Úřední deska - hlavní
14.4.2020
30.5.2020
Obecná doporučení pro seniory - Chraňte se před nákazou 1.Úřední deska - hlavní
11.4.2020
13.4.2020
Aktuální mapa výskytu v MSK 1.Úřední deska - hlavní
7.4.2020
30.4.2020
Usnesení vlády ČR o přijetí krizového opatření z 6.4.2020 1.Úřední deska - hlavní
6.4.2020
9.4.2020
Aktuální mapa výskytu v MSK 1.Úřední deska - hlavní
5.4.2020
8.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
4.4.2020
7.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
3.4.2020
30.4.2020
Prodej dezinfekce Anti - COVID (max. odběr 0,5 L na domácnost) 1.Úřední deska - hlavní
2.4.2020
25.4.2020
Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
2.4.2020
30.4.2020
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie 1.Úřední deska - hlavní
2.4.2020
30.4.2020
Jak nyní nakládat s odpady 1.Úřední deska - hlavní
30.3.2020
14.4.2020
Nařízení vlády

Vážení spoluobčané, omezení volného pohybu se prodlužuje do soboty 11.4.2020 6:00. Roušky nejsou povinné pro děti do 2 let a řidiče kteří jsou ve vozidle sami. 

1.Úřední deska - hlavní
27.3.2020
30.4.2020
Doporučení MZČR 1.Úřední deska - hlavní
27.3.2020
30.4.2020
Mimořádná opatření HZS MSK 1.Úřední deska - hlavní
24.3.2020
8.4.2020
Sbírka zákonů - mimořádná opatření 1.Úřední deska - hlavní
23.3.2020
7.4.2020
Nařízení vlády

Vážení spoluobčané, karanténní opatření byla prodloužena do 1.4.2020 (povinné nošení roušek, zákaz volného pohybu, uzavření provozoven – mimo výjimky).

Změna vyhrazeného času vyhrazeného pro nákupy seniorů nad 65 let na 8-10 hodin, toto omezení neplatí v provozovnách pod 500 m2. V menších prodejnách (Hruška Heřmánky) budou senioři odbaveni přednostně.

1.Úřední deska - hlavní
21.3.2020
5.4.2020
Roušky upřesnění

Vydávané roušky jsou určeny i pro občany, kteří již 1 ks obdrželi. Chceme dosahnout stavu, kdy na každého občana budou 2 ks roušek. Pokud dnes (21.3.2020) vydané nebudou stačit, budeme se snažit pořídit další.

1.Úřední deska - hlavní
21.3.2020
5.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
20.3.2020
4.4.2020
Nařízení vlády 1.Úřední deska - hlavní
20.3.2020
4.4.2020
Sbírka roušky
Vážení spoluobčané, v naší obci i republice je stále nedostatek roušek a různých ochranných pomůcek.
Prosíme tedy každého, kdo můžete a umíte roušky ušít, abyste tak učinili.
Budeme rádi za každý vyrobený kus.
Zahajujeme tak dobrovolnou sbírku roušek od našich spoluobčanů pro naše spoluobčany, kteří o ně projeví zájem.
Své vyrobené roušky můžete předat po telefonické dohodě 605 931 207 nebo do schránky na našem obecním úřadě.
Děkujeme předem všem, kteří se zapojíte.
Ostatní prosíme o sdílení této výzvy mezi vaše přátele a známé.
1.Úřední deska - hlavní
20.3.2020
4.4.2020
Roušky II

Vážení spoluobčané, podařilo se nám získat dalších 120 ks textilních roušek. V první řadě dodáme chybějící roušky občanům s trvalým bydlištěm, kteří roušky nedostali. Zbylé roušky (cca 100 ks) budou k vyzvednutí pro osoby bydlící v obci Heřmánky (i bez trvalého bydliště) v sobotu 21.3.2020 od 10:00 do 12:00 (nebo do rozdání) v budově obecního úřadu (ze zadního vchodu). V počtu 1 ks na osobu. Při vyzvednutí prosíme o dodržování povinného zakrytí nosu, úst a odstupu 2 m. Děkujeme. Obecní zastupitelstvo.

Zároveň děkujeme všem, keří se vzdali roušek ve prospěch spoluobčanů, kteří je potřebují více !

1.Úřední deska - hlavní
19.3.2020
30.4.2020
Krizové opatření vlády ČR 1.Úřední deska - hlavní
19.3.2020
3.4.2020
Prosba - odečty vody v nemovitostech

Dobry den,
vzhledem k  situaci  CoVID-19 prosí Fa Vodotech o nahlášení stavů vodměrů ve vašich nemovitostech na tel. 739 21 10 18, 730 899 613 či emal: kavasa@centrum.cz, případně o zaslání stavy vody na radim.fusek@vodotech.cz

Děkuji, vaše vodařka Dagmar Petrovičová

1.Úřední deska - hlavní
18.3.2020
2.4.2020
Aktuální mapy výskyt v MSK 1.Úřední deska - hlavní
18.3.2020
2.4.2020
Nařízení vlády

Vláda nařizuje povinné nošení ochranných pomůcek - jakoukoli ochranu úst a nosu aby se zabránilo šíření kapénkové infekce  na všech veřejných místech. Dále zakazuje přítomnost osob mladších 65 let v maloobchodních prodejnách mezi 10-12 hodinou. V této době je nákup umožněn pouze osobám nad 65 let. Obě nařízení platí od 00:00 19.3.2020. 

1.Úřední deska - hlavní
18.3.2020
2.4.2020
Roušky

Vážení občané, podařilo se nám zajistit 120 ks látkový roušek. Během zítřka proběhne jejich distribuce mezi občany obce, bohužel vzhledem k tomu že nestačí pro všechny obyvatele budou nejdříve předány starším občanům, poté budeme roušky rozdělovat poměrem podle počtu trvalých obyvatel na nemovitosti. Další roušky máme objednány, ale termín dodání zatím není potvrzen. Doufáme že tímto, Vám trochu usnadníme současnou situaci. Zastupitelstvo obce 

 

1.Úřední deska - hlavní
17.3.2020
1.4.2020
Nabídka pomoci 1.Úřední deska - hlavní
17.3.2020
1.4.2020
Usnesení vlády 1.Úřední deska - hlavní
17.3.2020
1.4.2020
Nařízení MSK

Moravskoslezský hejtman Ivo Vondrák nařídil v souladu s usnesením vlády všem cestujícím, kteří jezdí hromadnými dopravními prostředky - autobusy, vlaky, městskou hromadnou dopravou povinně nosit roušky, či si jakýmkoli způsobem zakrývat ústa a nos. 

1.Úřední deska - hlavní
16.3.2020
31.3.2020
Nové nařízení vlády o povolání vojáků v činné službě a příslušníků Celní správy České republiky k plnění úkolů Policie České republiky 1.Úřední deska - hlavní
16.3.2020
31.3.2020
Tisková zpráva - Finanční úřad pro MSK 1.Úřední deska - hlavní
14.3.2020
29.4.2020
Nařízení vlády - krizové opatření - uzavření prodejen s výjimkami 1.Úřední deska - hlavní
13.3.2020
30.4.2020
Informace o omezení dopravy 1.Úřední deska - hlavní
13.3.2020
30.4.2020
Nařízení vlády 1.Úřední deska - hlavní
12.3.2020
30.4.2020
MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ 1.Úřední deska - hlavní
12.3.2020
31.3.2020
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
12.3.2020
_
SMS OBECNÍ ROZHLAS

Zasílání informací z OÚ Heřmánky prostřednictvím SMS zpráv na mobilní telefony.

Informace v přiloženém souboru. 

1.Úřední deska - hlavní
11.3.2020
31.3.2020
Tisková zpráva - Finanční úřad pro MSK 1.Úřední deska - hlavní
10.3.2020
31.3.2020
MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ 1.Úřední deska - hlavní
13.2.2020
31.3.2020
Oznámení o provozu obchodu v obci Heřmánky

Dobrý den vážení občané,
 s potěšením Vám můžeme oznámit, že se obci podařilo uzavřít smlouvu s novým provozovatelem OBECNÍ PRODEJNY.
Novým nájemcem je společnost Maloobchodní síť HRUŠKA s.r.o. a smlouva byla uzavřena na dobu 5 let.

Prodejna bude otevřena od 14.2.2020

Provozní doba:

PONDĚLÍ: 7:00 - 14:00
ÚTERÝ - PÁTEK: 7:00 - 15:45 
SOBOTA: 7:00 – 10:00

1.Úřední deska - hlavní
13.2.2020
13.3.2020
Oznámení o ukončení poskytování zdravotních služeb 1.Úřední deska - hlavní
28.1.2020
29.2.2020
Oznámení o provozu obchodu v obci Heřmánky

Vážení spoluobčané, na základě vypovězení smlouvy o provozování prodejny ze strany společnosti COOP Jednota Hodonín k 31.1.2020 bude provozovna  od 29.1.2020 uzavřena. 

V současnosti probíhá jednání se zájemci o provozování prodejny s předpokládaným otevřením od poloviny února 2020.

1.Úřední deska - hlavní
27.1.2020
11.2.2020
Pozvánka na jednání OZ 1.Úřední deska - hlavní
20.1.2020
28.2.2020
Záměr pronájmu obecní prodejny 1.Úřední deska - hlavní
19.12.2019
6.1.2020
Oznámení o uzavření obecního úřadu Heřmánky

OD 20.12.2019  DO 6.1.20120

OBECNÍ ÚŘAD HEŘMÁNKY 

UZAVŘEN

ČERPÁNÍ ŘÁDNÉ DOVOLENÉ

1.Úřední deska - hlavní
27.11.2019
30.12.2020
Oznámení o změně ceny vodného a stočného od 1.1.2020 1.Úřední deska - hlavní
25.11.2019
3.12.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
14.11.2019
30.12.2019
Návrh rozpočtu obce Heřmánky na rok 2020 1.Úřední deska - hlavní
14.11.2019
31.12.2019
Návrh - Rozpočtový výhled na období 2021 - 2022 1.Úřední deska - hlavní
11.11.2019
30.11.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
11.11.2019
23.11.2019
Zootechnika včelstev 1.Úřední deska - hlavní
16.10.2019
31.10.2019
Výběrové řízení - Městská policie Odry přijme strážníka 1.Úřední deska - hlavní
15.10.2019
31.8.2021
Program pro poskytování návratných finančních výpomocí "Kotlikové půjčky v rámci kotlíkové dotace v Moravskoslezském kraji - 3. výzva" 1.Úřední deska - hlavní
8.10.2019
23.11.2019
Tašky na třídění odpadů 1.Úřední deska - hlavní
8.10.2019
4.11.2019
Svoz nebezpečného a velkoobjemového odpadu 1.Úřední deska - hlavní
2.10.2019
12.10.2019
Hromadné čipování psů 1.Úřední deska - hlavní
30.9.2019
30.10.2019
Schválený střednědobý výhled MO 1.Úřední deska - hlavní
25.9.2019
23.10.2019
Vyhlášení aukce na koupi nemovité věci. 1.Úřední deska - hlavní
25.9.2019
15.10.2019
Přerušení dodávky elektřiny 1.Úřední deska - hlavní
16.9.2019
24.9.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
13.9.2019
28.9.2019
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
13.9.2019
4.9.2019
Přerušení dodávky elektřiny 1.Úřední deska - hlavní
10.9.2019
27.9.2019
Plánovaná odstávka č. 3028, Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
9.9.2019
24.9.2019
Návrh - Rozpočtový výhled na období 2020 - 2022 1.Úřední deska - hlavní
3.9.2019
8.9.2019
Pozvánka na Hornický den 1.Úřední deska - hlavní
3.9.2019
15.9.2019
Běh Poodřím 6/12/24 km 1.Úřední deska - hlavní
3.9.2019
14.10.2019
DEN PĚSTOUNSTVÍ - Dolní oblast Vítkovice 1.Úřední deska - hlavní
7.8.2019
4.9.2019
Vyhlášení aukce na koupi nemovité věci. 1.Úřední deska - hlavní
22.7.2019
13.8.2019
Veřejná vyhláška - Medvěd hnědý 1.Úřední deska - hlavní
22.7.2019
8.8.2019
Pozemek k prodeji 1.Úřední deska - hlavní
22.7.2019
30.6.2020
Schválený závěrečný účet 2018 1.Úřední deska - hlavní
19.6.2019
5.7.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
17.6.2019
25.6.2019
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
12.6.2019
8.7.2019
Výběrové řízení s aukcí - pozemek 610/8 1.Úřední deska - hlavní
12.6.2019
30.8.2019
Inzerce - COOP Hodonín 1.Úřední deska - hlavní
11.6.2019
16.6.2019
Svoz nebezpečného a velkoobjemového odpadu 1.Úřední deska - hlavní
20.5.2019
4.6.2019
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
13.5.2019
28.5.2019
Znovu otevření obchodu v Heřmánkách 1.Úřední deska - hlavní
7.5.2019
30.6.2019
Návrh závěrečného účtu 2018 1.Úřední deska - hlavní
7.5.2019
30.6.2019
Návrh účetní závěrky 2018 1.Úřední deska - hlavní
2.5.2019
4.6.2019
Porovnání všech položek výpočtu cen pro vodné a stočné 1.Úřední deska - hlavní
30.4.2019
15.5.2019
Otevření obchodu COOP

Prodejna COOP Heřmánky bude od 15.5.2019 otevřena se standardní otvírací dobou.

1.Úřední deska - hlavní
23.4.2019
8.5.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
23.4.2019
31.5.2019
Veřejná vyhláška Fú 1.Úřední deska - hlavní
10.4.2019
25.4.2019
Kotlikové dotace 1.Úřední deska - hlavní
8.4.2019
31.12.2019
Policisté upozorňují seniory 1.Úřední deska - hlavní
5.4.2019
21.4.2019
Nabídka práce - vedoucí/zástupce prodejny COOP Heřmánky

Místo výkonu práce Heřmánky. Vhodné i pro absolventy. Vyučen v oboru prodavač/ka nebo s praxí v obchodě - výhdou. Dobrá praktická znalost provozu prodejny, komunikativnost, pečlivost a odpovědnost. Odešlete prosím životopis na email uvedený na www.jednosta-hodonin.eu v sekci Kariéra. Zaměstnanecké výhody: Zaměstnání v prosperující české firmě, stravenky, penzijní připojištění, odměny při pracovních a životních výročích, systém firemního vzdělávání a jiné. Telefonický kontakt od 7:00 do 15:30 hodin. Osobní kontakt po předchozí telefonické domluvě

Kontakt, kontaktní osoba

Jméno: Ing. František Brhel
Telefon: +420 518 389 236,721 539 351
Email: brhel.frantisek@jednota-hodonin.cz
1.Úřední deska - hlavní
1.4.2019
16.4.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
1.4.2019
16.4.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
1.4.2019
2.4.2019
Oznámení o přerušení dodávky pitné vody 1.Úřední deska - hlavní
1.3.2019
1.3.2019
Oznámení o plánovaném přerušení dodávky pitné vody 1.Úřední deska - hlavní
1.3.2019
27.3.2019
Oznámení o plánovaném přerušení dodávky pitné vody 1.Úřední deska - hlavní
19.2.2019
28.2.2019
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
18.2.2019
25.2.2019
Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
12.2.2019
27.2.2019
Záměr vybudovat chodník v obci 1.Úřední deska - hlavní
2.1.2019
17.1.2019
Změna otevírací doby obchodu COOP Heřmánky

Na základě podnětů  občanů byla upravena otevírací doba obchodu. Věříme, že tato provozní doba bude vyhovovat většině zákazníků.

otevírací doba:

pondělí:
úterý:          
středa:         
čtvrtek:       
pátek:    
sobota: 
neděle:
7:00 – 16:00
7:00 – 12:00
7:00 – 16:00
7:00 – 16:00
7:00 – 16:00
7:00 – 10:00
zavřeno
1.Úřední deska - hlavní
19.12.2018
4.1.2019
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
12.12.2018
27.12.2018
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
7.12.2018
22.12.2018
Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
29.11.2018
18.2.2019
Dražební vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
29.11.2018
1.3.2019
Změna jízdního řádu autobusů od 9.12.2018 1.Úřední deska - hlavní
26.11.2018
30.4.2019
Oznámení o změně ceny vodného a stočného od 1.1.2019 1.Úřední deska - hlavní
26.11.2018
14.12.2018
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení s aukci o nejvhodnější nabídku na koupi nemovité věci. 1.Úřední deska - hlavní
15.11.2018
17.12.2018
Návrh rozpočtu obce Heřmánky na rok 2019 1.Úřední deska - hlavní
15.11.2018
17.12.2018
Rozpočtový výhled 2020 - 2021 1.Úřední deska - hlavní
13.11.2018
28.11.2018
Uzavření Mostu

Z důvodu opravy bude most přes řeku Odru od 14.11.2018 do 16.11.2018 UZAVŘEN.

1.Úřední deska - hlavní
13.11.2018
28.11.2018
Pozvánka na 1. jednání valné hromady MO 1.Úřední deska - hlavní
9.11.2018
14.12.2018
Návrh rozpočtu MO na rok 2019 1.Úřední deska - hlavní
5.11.2018
20.11.2018
Svoz nebezpečného a velkoobjemového odpadu 1.Úřední deska - hlavní
1.11.2018
1.11.2018
Plánovaná odstávka vody 1.Úřední deska - hlavní
22.10.2018
29.10.2018
Pozvánka na ustavující zasedání zastupitelstva obce Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
9.10.2018
15.10.2018
Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy 1.Úřední deska - hlavní
6.10.2018
31.10.2018
Výsledky voleb do zastupitelstva obce Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
3.10.2018
7.10.2018
Podzimní jarmark a výstava ovoce a zeleniny 1.Úřední deska - hlavní
3.10.2018
7.10.2018
Závody družstev v parkurovém skákání a vozatajském ježdění 1.Úřední deska - hlavní
3.10.2018
7.10.2018
Nabídka pozemků k pronájmu 1.Úřední deska - hlavní
11.9.2018
27.9.2018
Záměr o výpůjčce nemovité věci 1.Úřední deska - hlavní
21.8.2018
29.8.2018
Pozvánka na valnou hromadu MO 1.Úřední deska - hlavní
21.8.2018
7.10.2018
Informace o počtu a sídlech volebních okrsků 1.Úřední deska - hlavní
13.8.2018
20.8.2018
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
8.8.2018
1.10.2018
Nabídka pozemků k pronájmu 1.Úřední deska - hlavní
6.8.2018
7.10.2018
Stanoveni minimálního počtu členů okrskové volební komise v obci Heřmánky 1.Úřední deska - hlavní
3.8.2018
20.8.2018
Záměr vybudování sociálního zařízení v budově hasičské zbrojnice 1.Úřední deska - hlavní
11.7.2018
12.10.2018
Volby do Zastupitelstva obce Heřmánky 2018 - informace 1.Úřední deska - hlavní
29.6.2018
1.7.2018
Účetní závěrka 2017 - schválená 1.Úřední deska - hlavní
29.6.2018
30.6.2019
Závěrečný účet 2017- schváleny 1.Úřední deska - hlavní
20.6.2018
28.6.2018
Pozvánka na zasedání zastupitelstva

Pozvánka na zasedání zastupitelstva

1.Úřední deska - hlavní
13.6.2018
13.7.2018
Upozornění na havarijní stav svážnice u Gasmanova potoka Z důvodu havarijního stavu protipovodňových zábran nad svážnicí, byl Lesy ČR proveden překop svážnice. Cesta je pro automobily neprůjezdná, pro cyklisty a chodce s obtížemi. 1.Úřední deska - hlavní
2.6.2018
9.6.2018
Svoz nebezpečného odpadu

V SOBOTU 2. 6. 2018 PROBĚHNE V DOBĚ MEZI 10-11 HODINOU SVOZ NEBEZPEČNÉHO  A VELKOOBJEMOVEHO ODPADU. AUTA BUDOU V TÉTO DOBĚ PŘISTAVENA NA KŘÍŽOVATCE NA SKLÁDKU DŘEVA. ŽÁDÁME OBČANY, ABY ODPAD DOVÁŽELI V URČENOU DOBU A PŘEDAVALI JEJ PŘÍMO POVĚŘENÝM PRACOVNÍKUM SVOZOVÉ FIRMY.

1.Úřední deska - hlavní
24.5.2018
24.6.2018
Oznámení zahájení řízení o povolení připojení 1.Úřední deska - hlavní
22.5.2018
30.6.2018
Návrh Závěrečného účtu 2017 1.Úřední deska - hlavní
22.5.2018
30.6.2018
Návrh zavěrečného účtu 2017 1.Úřední deska - hlavní
2.5.2018
31.7.2018
Nabídka pozemků k pronájmu 1.Úřední deska - hlavní
2.5.2018
5.5.2018
Očkování proti vzteklině 1.Úřední deska - hlavní
17.4.2018
26.4.2018
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
9.4.2018
15.4.2018
Veřejná vyhláška 1.Úřední deska - hlavní
9.4.2018
25.4.2018
Záměr vypracování projektové dokumentace DČOV 1.Úřední deska - hlavní
21.3.2018
5.4.2018
Pozvánka na valnou hromadu MO

PDF

1.Úřední deska - hlavní
21.3.2018
5.4.2018
Pozvánka na zasedání zastupitelstva 1.Úřední deska - hlavní
19.3.2018
3.4.2018
Oznámení

files/20180319_133321.pdf

1.Úřední deska - hlavní
16.3.2018
31.3.2018
Pozvánka - DČOV

Informace k projektu domacích čistíren odpadních vod

1.Úřední deska - hlavní
17.1.2018
16.2.2018
Mimořádná schůze

Budoucnost obchodu v obci Heřmánky

1.Úřední deska - hlavní
Elektronická úřední deska 3.3.4 developed Pavel Náplava
Created by Bc. Jiri Breza on LINELABOX

Tyto stránky využívají soubory cookies pro personalizaci obsahu a statistické informace. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  Souhlasm s podmnkami.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk